Levering en retour

Heeft u een vraag? Veel andere klanten hebben vergelijkbare of zelfs exact dezelfde vragen aan ons gesteld. Het antwoord staat wellicht al op deze pagina. Is het toch nog niet duidelijk? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Is uw bestelling onder de 75 euro? Dan zijn we genoodzaakt de verzendkosten door te berekenen. Bestelt u voor 75 euro of meer? Dan betalen wij de verzendkosten en geniet u van GRATIS verzending.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland kiezen wij voor levering met PostNL, in onze ervaring de meest betrouwbare en klantvriendelijke verzendpartner. U ontvangt van ons een mailtje met de track- en trace code zodra de zending onderweg is. U kunt uw bestelling hiermee nauwkeurig volgen met een leverindicatie van circa 2 uur. Zo hoeft u ook niet de hele dag thuis te blijven.

Leveren jullie ook op zaterdag?

Wij maken gebruik van PostNL voor het verzenden van pakketjes. Zij bieden in het grootste deel van Nederland ook zaterdaglevering aan. Heeft u een speciale gelegenheid waarvoor u een bestelling plaatst en heeft u er haast bij? Neem dan contact met ons op, in overleg is soms meer mogelijk.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Normaliter leveren wij uw bestelling binnen 2 werkdagen na bestelling. Heeft u binnen 24 uur na bestelling nog geen track en trace van ons ontvangen? Neemt u dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?

Bent u onverhoopt niet tevreden over uw bestelling of is er een andere reden om uw pakketje te ruilen of te retourneren? Neemt u dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw pakketje contact met ons op. Graag overleggen we met u voor een geschikt alternatief. Wilt u het pakketje alleen retour sturen? Lees dan hieronder verder.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

  1. Controleer of u de producten nog niet geopend/gebruikt hebt. Geopende verpakkingen kunnen we helaas niet retour accepteren.
  2. Stuur ons een mail dat u uw bestelling wenst te retourneren.
  3. Print deze mail en doe deze bij het pakketje in.
  4. Verpak het pakketje goed om te zorgen dat het in goede staat bij ons binnen komt.
  5. Lever het pakketje in bij een PostNL, DPD of DHL servicepunt. U betaalt alleen de kosten voor het retourzenden. Bewaar de track en trace code van uw retourzending tot 90 dagen na versturen.
  6. Zodra het pakketje bij ons binnen is, ontvangt u uw volledige aankoopbedrag retour (bij retournering van uw volledige bestelling).

Heeft u een andere vraag? Neem contact met ons op.